Beskydská sedmička 2022

Zpět na rok 2022.

Zpět na hlavní stránku.

Čtvrtek

Po obídku jsem vyrazil sám do Beskyd. Cestou jsem si koupil nové kraťasy na závody, které jsem si stejně nevzal. Do kempu od Frenštátu jsem dojel kolem 19 hodiny. V kempu už od pondělí byl Kuba s Jíťou a jejich mimčem. Večer na mě čekali a tak jsme pokecali. Oni měli pronajatou chatku, já jsem měl ustláno v autě - chrysleru.

Pátek

Ráno jsem vstal kolem deváté. Skočil jsem si ke Kuboj na čaj a pak jsem zevlil v aute a dělal angličtinu. Pak jsme vyrazili na náměstí na obídek. Jako každý rok jsem si dal svíčkovou. Obhlédli jsme si cílové podium na náměstí a vrátili jsme se do kempu.

Rituál se svíčkovou.

Cílové pódium.

Tam jsem si dal šlofíček a odpoledne jsme vyrazili do Třince. Zavezla nás tam Jíťa. Zaslechli jsme i bouřku a ta byla až za hranicema na Slovensku - tedy pár km od nás. Registrovali jsme se. Pak nás odchytla nutriční poradkyně a změřila nás (zvážila) a začala nám povídat o tom jak na tom jsme se svým tělem atd. Pak jsme se šli přestrojit do auta a potom Jíťa odfrčela. Pak jsme si na plavečáku v restauračce dali špagety a pak čekali v hale. Kolem 18-19 hodiny jsme šli na stadión. Bylo tam ještě prázdno a tady pořád docela teplo.

Na registraci zatím moc lidí nebylo.

Můj nutriční výsledek.

Čekáme v hale kde jsou registrace.

Čekáme na start na stadiónu.

Start se blížil. Měl být ve 20:45 a nakonec se odstartovalo v cca 20:50. S Kubou jsme byli trošku ve přednějc aby jsme se pak nemuseli v prvním a druhým kopci mačka. Když jsme vyběhli bylo docela teplo a bylo lépe než přes den. Pod první kopec jsme klusali a pak dupali. Mě to moc do kopce natáhlo, zase jsem tak moc netrénoval. První traverz jsem opět začínal chytat křeč do lýtek, ale magnézium pomohlo. První seběh jsem byl trochu překvapený, že mě boty tak nedrží jak by měli. Původně jsem to chodil v lehkých tekovkách, které drželi jak přibité, ale letos jsem si vzal běžecké trailové boty. Jak byla trasa mokřejší tak to v nich trochu klouzalo a pata je trochu výš a je horší stabilita. Ale zase byli měkké a tak mě z toho neboleli ťapky. Celou noc bylo dost teplo a tak jsme se potili. Jinak klasika šlapali do kopce a cca sbíhali z kopce. Ale pak Kuba dostal srajdu. Ale tak nějak jsme to dávali a on občas odběhl.

Ostravice

Do Ostravice jsem doběhl o chvilku dřív, protože Kuba si šel zase odskočit. Já jsem si dal dvě polévky, kofolu, přemazal nohy a vzal si čisté ponožky. Kuba přemýšlel zda půjde dál. A nakonec šel, tak jsme vyrazili spolu na Smrk. Ale při sestupu ze smrku, kde už byla širší cesta a mírnější sklon jsem bežel napřed.

V Ostravici v hale - odpočívám.

Moc závodníků tu není - něco je i venku.

Kuba v Ostravici odpočívá.

Šlapu na smrk.

Čeladná

Tam jsem doběhl už hladový. Tak jsem si hned dal dav párky s kečupem a objednal si ještě trtilu a k tomu točeného birela - ten byl hodně bublinkovaný. Vše jsem snedl a vypil. Kuba psal abych šel, když tak napřed. Když jsem odcházel z Čeladné tak akorát přišel, cca 15 minut po mém příchodu. Chvilku jsem trávil co jsem snědl, ale docela to šlo. Nešlapal jsem moc rychle, ale pomalu taky ne. Ale už jsem začínal přemýšlet, zda bych mohl mít lepší čas než minulý rok. Tak nějak jsem ani nekoukal pořád za zatáčku kdy už budu na vrchol, ale pořád jen šlapal a tak cesta docela utekla. Počítal jsem jen, hodinu seběh z Radhoště a dvě hodiny z Pinduli do cíle. Ale stále jsem šlapal přes traverz pod Kněhyní a pak na Čertův Mlýn a dolů na Tanečnici.

V Čeladné dojídám tortilu - párky už jsem snědl.

Čeládná - morálka neupadá.

Pustevny

Hurá jsem na Pustevnách, doplňuji radši vodu a dávám si kofolu a nějaký ten gelíček a sbíhám dolů do Ráztoky. Tak si dávám jednu Marlenku a hned frčím dál na stoupání na Radhošť.Jak stoupám v listnatém lese tak slyším jak prší, ale stromy to nepustili a než jsem vylezl z lesa tak déšť přesta. Jen si cestou kontroluju nadmořskou výšku a sleduji jak stoupám. Konečně jsem na Radhošti a mám asi 30 minut k dobru abych měl lepší čas něž minulý rok. Ale hned frčím dál dolů na Pinďulu, tam si dávám kofolu a sušenku a frčím dál. Mám do cíle čas asi 2 a 3/4 hodiny abych si překonal svůj čas. Do kopce mi to zase moc nejde, ale tak nějak si říkám, že mám 3/4 hodiny rezervu. Ale borci kolem říkají, že musíme frčet aby jsme to stihli do 20 hodiny celkového času závodu. Ale mé tempo do kopce bylo velmi slabé a s tím že to dám do 20 hodin jsem nepočítal, ale že překonám svůj čas s tím jsem tak nějak začínal počítat. Dolezl jsem na poslední kopec a u rozhledny jsem pípnul a na seběh jsem měl cca 110 minut abych zlepšil svůj čas. A abych to stihl do 20 hodin času závodu mě zbývalo 50 minut a říkal jsem si že bych to mohl stihnout ten seběh, na ten jsem se cítil a pak jsem si vzpomněl, žě jsme starovali o cca 5 minut déle tak mám 55 minut. Ale stějně jsem to dolů rval co to šlo.

Zastávečka na Pustevnách.

Cíl Frenštát pod Radhoštěm

Byla to fuška, ale říkal jsem si, že dole od tenisových kurtů to nebude víc než 10 minut. A když jsem k nim doběhl tak jsem měl dosta času tak jsem tu ulici šel. Rozeběhl jsem to až od křižovatky, kde povzbuzovali pořadatelé. A pak zahnout do poslední ulice a do kopečka na náměstí. Do cíle byl natažený červený koberec a kolem fanoušci a tak jsem do toho do cíle šlápnul a běžel co to šlo. A v cíli mě ještě vyzpovídal komntátor. Huráááá měl jsem to za 19 hodin 46 minut a 32 sekund. Dostal jsem medaili a náramek. Pak jsem si dal kofolu, ale jen trochu protože mě neudělal moc dobře a podepsalo se na mě asi to vyčerpání. Pak jsem došel do kempu dal sprchu a Jíťa mě uvařila těstoviny, ale moc jsem tomu nedal - nebylo mi úplně OK.

Jsem v cíli v čase 19:46:32.

Jsem v cíli v čase 19:46:32 - super můj nejlpeší čas na trase 101km a 5500m převýšení.

Kuba

Jak jsem ho nechal na Čeladné tak ho tam ještě stihla Jíťa, tak se tam potkali. A Kuba pokračoval dál, dostal něco na srajdu a prej to pomohlo. Pak ho Jiťa ještě čekala na Piňdule a pak přijela do kempu kam jsem já došel.

Kuba v Čeladné.

Kuba na Piňduli.

Kuba v cíli v čase 21:59:02.

Slejzat mohylu není lehké.

Konec

Kuba doběhl a Jíťa ho výtala s malou. Já jsem něco fotil, ale začalo mě být dosti nevolno. Pak jsme nakonec došli do kempu, kde jsem lehnul do mého obýváku a zevlil a odpočíval. V neděli ráno mě Jíťa uvařila čaj a oni odfrčeli dom, já si dopil čajíček a taky frčel.

Můj bejvák.

V kempu kde parkuji a spím.

Takto dopadli mé nové hůlky - jako každý rok.

Mé výsledky.

Můj čas 19:46:32. V kategorii muži 36-45 jsem byl 99. ze 579. V kategorii 36-45 muži+ženy jsem byl 109. ze 734. Ve všech takegoriích jednotlivců jsem byl 291. ze 2149.

Moje časy.

Porovnání časů mě a Kuby Houdka.

Časy Kuby Houdka.

Další závodníci

Závod běžel taky Kuba Rotrekl (kolega z práce) jako dvojice a v kategorii dvojic do 25 byli třetí - na bedně. Měli čas 18:10 - pěkný výkon. Pak ještě běžela Andrea (sestra Aleše Voženílka) a tak do dala nějak 27:30 ale došla.

Porovnání časů mě a Kuby Rotrekla (jeho týmu).

Časy Kuby Rotrekla (jeho týmu).

Porovnání mých časů a Andrei.

Časy Andrea.

Závěr

B7 byla super, počasí až dost teplé i přes noc teplo, ráno chvilku svítilo sluníčko, ale pak bylo pod mrakem, jen stoupáním na Radhošt mě pršelo, ale to jsem byl pod stromy tak nic. Kuba říkal, že pak na Pustevnách bylo docela mokro. Ale pak z Piňduli mě začalo svítit sluníčko, ale to už jsem nějak na sluníčku doklepal do cíle. Trať byla, ale ze začátku docela mokrá, ale jak jak kde. Jinak super.