Horská výzva 24 hodin 2015

30.10.-1.11.2015

ZPĚT

Závod

Závod Horská výzva 24 hodin jsme si s Kubou vyhlédli. Dohodli jsme se a šli jsme do něj jako štafetu. Pak Lubo ukecal Monču a ta se přihlásila do závodu se psem Jerrym. Závod byl v Koutech nad Desnou. Staruje se na spodní části ski areálu a jde se skoro sjezdovkou nahoru k rozhledně, dál kolem větrných elektráren po asfaltce až na horní přečerpávací nádrž Dlouhé stráně. Kolem horní nádrže směrem na Mravenečník a po hřebínku zpět k rozhledně a pod lanovkou zpět do Kout. Trasa vypadala papírově v pohodě. Délka okruhu cca 15,5km a převýšení 870metrů. Cílem závodu bylo co nejvícekrát uběhnout toto kolo.

Pátek

Večer vyrážíme směr Kouty nad Desnou. Frčíme opět karavanem a jede Luboš, Gabča, já Tomáš, Kuba, Monča s Honzou a psem Jerrym. Dorážíme do Kout něco po jedenácté večer tak parkujeme, připravujeme spaní a jdeme chrnět.

Sobota - neděle

Vstáváme nějak po deváté hodině. V klidu posnídáme a jdeme se zaregistrovat. Já s Kubou jdeme štafetu a Monča jde s Jerrym dogtrekking. Kecáme, sedíme na sluníčku a pak jsme si skočili na obídek. Po obídku jsme se šli připravit a pak frrr na start. Prní jsem šel z nás já. Kuba, že půjde druhé kolo. Na startu jsme byli tedy s Mončou a Jerrym. Ve dvě odpoledne padla rána a odstartovalo se. Po prvních pár metrech se člověk musí trochu rozhýbat a rozdýchat to. Pak se doběhlo do lesíka vedle sjezdovky - docela to bylo průd. V půlce sjezdovky bylo kousek traversu a opět sjezdovka nahoru. Doběhli jsme k rozhledně kde byla občerstvovací stanice. Pak po asfaltce k větrným elektrárnám a už se nám otevřel krásný pohled na vodní nádrž na vrchlu před námi. Po asfaltce to bylo nekonečné. Pak hurá, jsme na vrcholu nádrže - tam funělo velmi značně. Nádrž se musela do půlky oběhnout a pokračovalo se do sedla k Mravenečníku. Tam se uhnulo a po červené turistické se vracelo zpět k rozhledně a občerstvení. Pak už jen pod lanovkou dolů a byl konec prvního kola. Dole to bylo tak trochu hůř značené, ale za světla to ještě šlo. Jen co jsem pípnul v cíli tak vybíhal Kuba. Měl jsem první kolo za hodinu a 47minut což mě docela překvapilo. Šel jsem do karavnu se převléknout a odpočnout si a najíst se. Pak jsem šel na start a čekal na Kubu až doběhne. Ještě jsem poprosil Honzu aby na tom konci, kde to je divně značené šel hlídat Kubu a nasměroval ho kudy má jít zprávně. Prý tam hodně lidí šlo špatně. Přeci jen Kuba tam šel prvně a ještě po tmě. Jen co doběhl Kuba tak jsem se vydal na mé druhé kolo. Na traversu mě začali chytat křeče do lýtka. Přemýšlel jsem proč? Vše jsem si dal, hořčík, vápník gely. Pak mě to došlo - sůl. Tak jsem zvolnil a u rozhledny na občerstvení jsem si dal kupu soli. Pak kousek na asfatce se mi křeše objevovali ve stehnech, ale cca po pěti minutách sůl začla reagovat a křeče byli pryč. Jinak okruh byl dobrý a v cíli opět Kuba na mě čekal. Já si šel opět odpočnout. Pak opět já na mé třetí kolo a to byla na vrcholu u nádrže pořádná mhla a brutální vítr. Viditelnost na cca dva metry. No byl to tam mazec. Ale tak nějak jsem došel dolů. Pak opět Kuba frčel na horu. Po mém třetím kole jsem si v karavanu dal šlofíka asi 1,5 hodiny. Pak na mé čtvrté kolo (sedmé dohromady) jsem vycházel asi kolem 4 ráno a nahoře už pomalu začalo svítat. Pěkný pohled. A to jsem počítal, že asi dáme dohromady 8 kol. Až dojdu dolů tak ještě Kuba jedno kolo a tím končíme, ale tak nějak jsem se přepočítal a Kuba dorazil dolů po osmém kole po desáté dopoledne, tak jsem měl na to poslední kolo (deváté dohromady) 4 hodiny, tak to musím dát. Tak nějak jsem šlapal a po 13 hodině jsem byl dole. Super. Čekali tam na mě všichni kámoši a hned víš kolikáty jste v kategorii muži dvojice. Já na to tak 4. nebo 5. Né špatně jste s Kubou první - myslel jsem si, že si dělájí srandu a ono opravdu né. Tak jsme si skočili dát jídlo a odpočinek. Pak jsme šli na vyhlášení a opravdu jsme tu naší kategorii vyhráli. Byl to super pocit. Ti druhý dali 8 kol a my 9 kol. Super. Monča s Jerrym dala celkem tři okruhy - dobrý výkon. První kolo šla sama, druhé s Lubošem a třetí k ráno s Honzou. Ve své kategorii Monča byla první, protože v dogtrekking ženy byla jediná žena, ale bohužel ji nevyhlásili. Jinak jsme vlastně vyhráli všichni tři. Byl to super víkend. a moc díky vše za podporu.

Zde výsledky.

Lubo nám tajně nalejvá alkohol do čaje.

Pohdově snídáme.

Šli jsme na registraci.

Čekáme na obídek a pak na start.

Monča se svým startovním číslem.

Před závodem se musíme pořádně najíst.

Já měl svíčkovou - ale takový průměr.

Tenhle kopeček nás čeká - je vidět jen půlka.

Já, Monča, Kuba a Jerry na startu.

Start se blíží.

A je odstartováno.

A už nám to začlo a dalších 24 hodin.

První kopeček - vyhlížím kde je vrchol.

Monča s Jerrym

Horní nádrž - a už pak jen dolů.

V pozadí Praděd.

Kuba čeká až dorazím po prvním kole a poběží on.

Přibíhám po prvním kole.

Kuba vybíhá na jeho první kolo.

Odpočívám po prvním kole.

Monča se vrací z prvního kola.

Kuba přiběhl a já jdu na další kolo - Kuba mi přejemi hodně štěstí.

Dobíhám mé páté a naše deváté poslední kolo.

Kuba po závodě.

Monča po závodě.

Já po závodě - po papání.

V karavanu.

Čekáme na vyhlášení.

Vyhlášení trojice mix.

Vyhlášení trojice ženy.

Vyhlášení dvojice mix.

Vyhlášení vdojice muži - hádejte kdo je na bedně?

Já s Kubou.

Medaile.

Muži dogtrekking.

Vylášení jednotlivci muži.

Mapa trasy.Kuba měl skoro stejné časy.