Běh do oblak

12.12.2015

ZPĚT

Dolní Morava

Kuba mě přemluvil a vyrazili jsme na běžecký závod na nově otevřenou rozhlednu "Stezka do oblak". Ráno jsme vyrazili s Kubou a Jíťou a frčeli směr Králíky. Do Dolní Moravy jsme dorazili kolem půl jedenácté a šli se zaregistrovat do nového hotelu Vista. Jíťa si šla koupit jízdenku na lanovku se vstupenkou na rozhlednu. My s Kubou jsme se šli přestrojit a pak ještě proběhnout. Pak se fotíme s Kylpíkem

Start byl 12.12. ve 12 hodin a 12 minut před hotelem Vista. Trasa vedla přímo po sjezdovce po žluté turistické až na cestu co kříží sjezdovku tak vlevo po modré cyklotrase až na druhou sjezdovku kde opět stoupáme až k chatě Slaměnka a kousek po rovince až k rozhledně "Stezka do oblak". Tam už jen 700 metrů po stezce na její vrchol.

Čas startu se blíží a hurá startuje se. První část všichni běžíme, ale pak přeci jen síly ubývají a trasa je dosti prudká, tak se běh mění v rychlochůzy. Před prvním traverzem už mě Kuba předbíhá. Na druhé sjezdovce, která už byla pod sněhem a přeci jen trochu klouzala, Kubu doháním a držím se za ním pár metrů, ale nahoře u Slaměnky bere roha. Já myslel, že se ho pořád tak nějak držím, ale to byl někdo jinný co měl podobnou bundu. Konečně jsme doběhli na Stezku, která je dřevěná a trochu klouzala. Tak stezka byla nekonečná, pořád zatáčka a zatáčka a konec nikde. Konečně dobíhám do cíle, kde na mě čeká Kuba s Jíťou. Mám plíce jako kus ledu. Vydýchávám a kochám se výhledem z rozhledny. Pak se jdu podívat na síť pod, kterou je cca 50metrová propast dolů na zem. Je to takový divný pocit, ale nepropadnul jsem se. Ještě pár pohledů do dáli a frčíme dolů pod rozhlednu, kde na nás čeká teplí čaj a věci co jsme si nechali sem poslat. Co jsme s Kubou vrátili čip a oblékli se a popili čajíček tak přemýšlíme, zda pojedeme dolů lanovkou co máme v ceně závodu nebo půjdeme pěšky - lest vyhrála, jedeme lanovkou. Dole jdeme do hotelu Vista, kde máme slíbený obídek. Chvilku čekáme, ale to nás Jíťa pohostila čajem s termosky. Pak jdeme do pěkného salónku kde dostáváme těstovinový salát. Fakt byl dobrý. Dojíme a jdeme do auta a frčíme domů, protože jsem musel do práce na noc. Cestou se ještě stavíme v Potštejně v pivovaru Clock, kde kupujeme pár lahví.

Závod byl super a Kuba dokázal, že je prostě lepší než já. Já to zaběhl za 29 minut a 24 sekund. Celkově jsem byl 47. a v mé kategorii 34. Kuba měl čas 28 minut a 36 sekund. Celkově byl 42. a v kategorii 30.

Už z dálky jsme sledovali náš cíl běhu - Stezka do oblak.

S Kubou na to nevěřícně koukáme - není to tak daleko, ale vysoko.

Už jsme připravený vyrazit - ještě společné foto.

Kuba se protahuje.

Ještě reklamní foto.

Čas ke startu se krátí.

A je odstartováno.

A už jsme na sjezdovce.

Nevypadá to tak daleko.

Kuba si to dává a je úplně v pohodě - to borec za ním to jde bos.

Já mám nepřítomný pohled - plíce jak kus ledu.

Už jsme pod rozhlednou - už jen kousek.

Foto z cesty rozhledny.

Kuba na vrcholu rozhledny - v cíli.

Borec co šel bos mě dal a konečně teprve dobíhám já.

Společné foto z cíle.

Pohled dolů do údolí z rozhledny. Kde jsme startovali.

Na vrcholu je pěkná síť s pohledem dolů. Zkouším jestli drží.

Pohled dolů pod síť.

Na rozledně jsou i prolézačky.

Cestou dolů z rozhledny.

Frčíme dolů lanovkou, v pozadí rozhledna.

Dole v hotelu si dáváme dobrý salátek.