Co bude - bylo.

Krásný pochod - popis připravuji

Milešovka, Hazmburk

1.8.2020

Krásný výlet na Milešovku a Hazmburk.

ZUB

srpen 2019

Kluci letos vyrazili na ZUB. Aklimatizace na Monte Rose a pak se pokusili o výstup na ZUB. Dostali se n achatu, kde měli problémy s ubytováním a pak starosti s batohem co spadnul dolů a cesta plná vůdců, treří si nebrali s ničím servítky. Kluci to nakonec otočili a vrchol nedali, ale klobouk dolů za jejich odvahu i rozhodnutí.

Krakonošova 100

14.-15.června 2019

Bohužel jsem musel zrušit registraci, ale Kuba to zvládl. Dal to v čase 19h 53 minut. Pochválíme Kubu. Dle informací co mám od Kuby a z diskuze to bylo nejhorší organizačně K100. Jiná trať nedostatek vody atd. Ale Kuba je borec. Skončil na 130. místě a v kategorii 114.

Odemykání Doubravy

30.března 2019

Bohužel akce byla od pořadatelů zrušena - nestihli vyřídit nějaké povolení.

Ferrata Vír

7.května 2018

Rodinný výlet na ferratu a vodní nádrž Vír. Bylo to super a dětem se to moc líbilo.

Na běžky v okolí Kraličáku

21.ledna 2018

Luboš, Lucka a Jarda si zaběžkovali v okolí Kraličáku a moc si to pochvalovali.

Běh do oblak 2017

9.prosince 2017

S Kubou a Luckou jsme se šli proběhnout v Dolní Moravě a bylo to super.

Velká Pardubická cross country

15.října 2017

Byl jsem se proběhnout na Pardubickém závodišti - závod a počasí super, ale necítil jsem si fit. Čas 53:16.

Novohradské hory a další 1000

11.-13.srpna 2017

Při návštěvě jižních Čech jsem navštívil pár 1000 vrcholů, Valy 1010m - Šumava, Žebříkový kámen 1066m a Kleť 1087m - Šumavské podhůří, Kamenec 1072m a Kamenec - V vrchol 1001m, Myslivna 1040m a Jánský vrch 1011m - Novohradské hory. Tím to jsem navštívil už 120 1000. vrcholů

Sněžka

30.července 2017

Rodinný výlet na Sněžku přes obří důl a přes růžohorky zpět. Šli jsme já, Hedvika, Tomík, Lukášek a Eliška.

Cyklovýlet

8.-11.června 2017

Naše cyklo parta vyrazila na cyklovýlet. Jarda a Michal dneska vyráželi do Drážďan a na kole zpět. Druhá parta pod vedením Luboše vyrazili do Děčína a připojí se. Zde foto jak kluci přejíždí hranice a zde druhá parta na Václaváku - čekají na přestup v praze. Zde máme celou tlupu v Děčíně a druhé foto.Tak se nám z výletu všichni v pořádku vrátili. Snad nám Luboš udělá nějaký popis a fotečky.

Odemykání Doubravy

1. dubna 2017

Počasí bylo super - hodně lidí a všichni to úspěšně zvládli i beze mě.

Malá cena Monaka

29. března 2017

Po delší pauze se jdeme opět proběhnout.

327. malá cena Monaka

13.listopadu 2016

Závod super, pěkné počasí. Celá rodinka se proběhla.

Procházka Kaňkovy hory

22.října 2016

Procházka byla příjemná a trokšu jsme ji zkrátili, ale listnaté stromy v podzimních barvách byli krásné.

Velká Pardubická cross country 2016

15.října 2016

Na Pardubickém dostihovém závodišti jsme se byli proběhnout. Bylo to super.

Kraličák

21. srpna 2016

Na rychlo jsem si byl dát vrchol Kraličáku. Byl to můj 24. výšlap na něj a první v tomto roce. Budíček ve tři ráno a v 4:45 už jsem vyšplápl, 5:30 pod Vilemínkou a 6:35 jsem byl na vrcholu - mlha a lehký deštík, slabý vítr, ale cestou dolů déšť zintenzivněl a přišel jsem dolů durch v 8:20. Ale jinak super.

Klamošský lesní kros

20. srpna 2016

Moc pěkný závod. Počasí bylo parádní a trasa perfektně připravená.Běžel jsem 10km za čas 54:41. Lukáše běžel v nejmladší kategorii a doběhl na třetík místě.

Hostýnská osma

13. srpna 2016

Kuba si dal Hostýnskou osmu - psal ,že to byl jeho nejnáročnější závod co šel. 63km prevýšení 3080m a dal to ta 10hodin a 9 minut. Je to borec.

Adámek

12. srpna 2016

V 18 hodin se narodil Monče Adámek s mírou 48cm a váhou 2760g - gratulujeme na našem světě.

Kraličák - Stezka v oblacích

31. červenec 2016

Vyrazili jsme pozdě a počasí nebylo OK, tak jsme z Dolní Moravy si vyšlápli Stezku v oblacích. Pršelo než jsme dojeli a při výšlapu nepršelo a začalo až jsme byli opět dole. Hezká procházka

Monako

27. červenec 2016

Tak jsme se byli pěkně proběhnout. Já Roman Hedvika a Vráťa. Bylo to super.

Luboš s Gabčou frčí směr polární kruh - na motorce, čtěte denní info do nich

23. červen 2016 a dále

Uvidíme jak se jim to povede. první foto zde jak vyráží.

Čtrvrtek: Tak dnes spí u jezera Steinhuder, kouksek za Hanoverem. Nemají sebou kratasy, bylo vedro, ale jedou do zimy.

Pátek: Celou noc pršelo a byla bouřka, stany jsme měli pod břízami, tak jsme byli úplně klidní. Déšť přestal až kolem desáté a vystřídalo ho pařák. Hned ze startu klekla navigace a 30 minut jsme ji resuscitovali. Německé dálnice jsou jedno velké parkoviště, víc jsme toho najeli po krajnicích při objíždění kolon, než jízdním pruhu. Teď jsme v Dánsku u moře ve vesničce o 5ti barákách jménem Lindo.

Sobota: Dost tu pijeme, každý den láhev vínka a dnes jsme tu dokonce koupili plechovky staropramen. Jinak momentálně jsme opět u moře, ale tentokrát ve Švédsku asi 150km od Norska, dnešní kemp nám dal zabrat, byl až pátej, hrůza, ale povedl se, luxus. Máme najeto 1804km.

Neděle: Tak jsme krásné ránko ve Švédsku, jen jsme sedli na motorku, začalo pršet, nepřestalo až do Norska. Jsme v Lillehammeru kousek pod skokanskými můstky v kempu u obřího jezera. Můj nepromok už promokl a jsem durch, za stálého deště to asi neusuším. Ráno má být 13 stupňů, ale snad nebude pršet. Ve městě jsem našel pracovní oděvy, tak tam snad něco seženu :-) . Jinak Teslu, která se u nás vidí jen výjimečně, tak jich tu potkám tak 30ks denně. Taky mají nabíječky všude.

Pondělí: Čoveče, je to divné, ale zrovna prší:) máme tu asi 12C a já se těším do svého spacáku, ve kterém jsem se opět budil zimou. Dnes jsme projeli deštěm, sněhem i sluníčkem, ale jelikož jsem si koupil své nejdražší nepromokave kalhoty v životě, tak jsem byl v suchu. Právě se nacházíme zase u moře ve městečku Geirangerfjord. U hlavy nám z jedné strany bečí kozy a z druhé padají vodopády. Je tu poměrně dost lidí, jinak silnice v poho, samej karavan:) také jsme dnes navštívili vyhlídku Dalsnibba bylo to asi 1500m.n.m. Teď už kilometry přibývají pomalu. Je 23:30 a stále je světlo jak u nás v poledne když je zataženo. Samo že furt prší. Ulehám do spacáku, dnes už pořadně oblečený, ráno jsem se zas budil zimou. Mám na sobě dvoje termopradlo a mikinu, nohy přikryté motobundou a přemýšlím nad čepicí, teplota 9C a můj spacák ma extrém +10C

Úterý: To bylo nic, ta dnešní byla ještě lepší:) jinak dnešní noc ušla, až na ten vodopád, hrozně hlučnej, ale na to máme štěstí. První noc jsme spali v pohodě, u druhé byli kohouti, na třetím místě dálnice, čtvrté místo vlak, páté byl vodopád a hádej co dnes, LETIŠTĚ:). Ještě to na polární kruh máme 660km. Ale po tehlech silničkách a v trajektech to jde pomalu. Dnes jsme jeli dvěma trajektama a jedním brutálním podmořským tunelem. Vetl 3km hodně prudce dolů a pak 3km hodně nahoru. Ani nechci vědět jak jme byly hluboko. Jinak jsme projeli Trojli stezku a Atlantickou cestu. Krásně, vyšlo i počasí tak se bylo na co dívat.

Středa: Dnes jen v krátkosti, není tu wifi. Dnes celý den na motorce, zdrželi nás dvě bouračky a tak jsme do kempu přijeli až po deváté. Jsme už v severním Norksu. Příroda stále úžasná, je půlnoc a venku svítí sluníčko. Zítra chceme dobít polární kruh a pak podle počasí buď ještě víc na sever nebo domů.

Čtvrtek 16:39 : Právě jsme pokořili polární kruh. GPS 66:33 tundra, vítr jak prase, sníh a zima. Jedeme kus za a pak otáčíme směr domů. Máme ujeto 3500km.

Pátek: Včera jsme to kus za polárním kruhem otočili zpět. Potkali jsme jednoho padleho motorkáře na zem, ale dobrý. Vyměkli jsme a vzali si chatku, díky ní jsme vyjeli hned v 8 hodin ráno na cestu, ujeli jsme dnes 450km, ale z toho 80 nějakým šíleným údolím, kde bylo pod 10 stupnu brutálně foukalo a pršelo. Měli jsme na sobě všechno a furt zima. Zase jsme v chatce a míříme z vnitrozemí kouknout jeste na jeden fjord a pak směr Oslo. Ještě asi dáme moře u Polska a dom.

Sobota: My dneska vyjeli k jednomu ledovci, který byl 1500 n.m.n. a ještě se tam lyžovalo. Tak jsme udělali foto s lyžema a pokračovali dolů. Skoro celý den nám pršelo, ale už jsme v suchu ve stanu asi 50km od Osla. Zítra se nablížíme k Malmu a pak asi až do Německa.

Neděle: Heč, my dnes v chatce na břehu moře a koukáme ze Švédska na Dánsko, zítra to chceme natáhnout až do Německa, dnes jsme zase parkrát zmokli, ale jinak v poho. Mám jen malinko strach, že mě nedá zadní guma, sjíždí se to neuvěřitelně rychle. Před jízdou jsem dal obě nové a už jsou obě na výměnu.Pozdravuj.

Úterý: Čus, včera jsme přejeli celé Dánsko a usadili se už v 15 hodin v Německu, proběhla opalovačka a sušení mokrých věcí. Právě frčíme k Drážďanům a zítra už jen kousek dom. Je pod mrakem a jede se příjemně. Díky mejte se.

Středa ráno: Tak dnes už jen 380km domů. Večer se mě opět povedlo vyklopit večeři do trávy, tuhle dovču už podruhé, ale včera za to mohla židlička, která podemnou praskla, asi jsem z té pitlíkozké stravy přibral. Jinak aby se s náma Německo řádně rozloučilo, tak brutálně foukal vítr, že máme strach o stan a chvílema prší.

Středa odpoledne: Tak jsme doma, najeto 6821km.

Tak Luboš s Gabčou a další dva motorkáři na druhém stroji splnili svůj cíl a v pořádku se vrátili domů.

Salza

27.-29. května 2016

Tak se nám všichni v pořádku vrátili. Počasí přes den krásně, tak si to užili. Vráťa si přebehnul Hochschwab cca za 10 hodin - borec. Kluci si pak na motorkách zajeli podívat na Grossglockner.

Pražský maraton

8. května 2016

Kuba si zaběhl v Praze maraton a dal ho za super čas 4 hodiny 27 minut a 20 sekund. Kuba je prostě borec.

Malá cena monaka

20.dubna 2016

Tak jsme byli proběhnout a bylo to hezké - žádné zázračné časy, ale po zimě člověk musí nějak začít. Za týden půjdeme na Pardubickou devítku.

Leden 2016

Kluci se v pořádku vrátili. A zatím co na rychlo vyprávěli tak super zážitky.

Mám jen potvrzenou zprávu, že se kluci z Chile ozvali cca 30. prosince a že jsou v pořádku.

28.prosince 2015

Nová zpráva, že klukům zrušili let z Prahy a v Paříži by to nestihli - prý jim dali náhradní přímí let z Paříže do Chile. Ale jiné zprávy namáme.

prosinec-leden 2015-16

Tak kluci 25.prosince snad dobře odletěli. Jejich plán, Paříž, Atlanta, Santiago de Chile. Pak busem do města Monila a dál už pěšky. Měli by projít rezervaci Siete Tazas a pořát jít na jih. Až do národního parku Laguna del Laja k sopce. Dále do městečka Antuco, Los Angeles a opět busem do Santiago de Chile a letecky opět do Atlanty, kde by měli mít nějaké volno a zpět do Evropy. Návrat mají v plánu 16. ledna. Pokud budu mít nějaké info dám vědět.

Chile

Jarda M. a Petr Š. razí na supertrek do Chile. Džíme jim palce a pokud budeme mít od nich aktuální info tak dám vědět.

Malá cena Monaka

15.listopadu 2015

Sice nám trochu pršelo, ale běh byl hezký - nějak se nemůžu rozhýbat. Čas 50:39.

Velká cena Monaka

18.října 2015

Tak jsme se proběhli a parda - Hedvika si zaběhla svůj osobní rekord.

Běžíme na hrad

11.října 2015

Tak jsme se ptoběhnuli a super. V kategorii podižvíci na 150m byl Lukášek 5. Tomík na kategorii minidižáci na 300m byl 4. a Janča s Honzou a Hedvikou 5 km byli 22. 23. 24 s časem 31:39 31:40 33:02. A já na 10km jsem byl 8 s časem 51:36. Byla zima, ale jinak to bylo pěkné.

Vráťa na Dachsteinu

4.-6.září 2015

Vráťa vyrazil na procházku a zdolal krásný vrchol Dachstein (2995m.n.m.). Zde jeho vrcholovka a zde foto jak tam nalepil naší nechťáckou samolepku. Díky Vráťo super výstup.

další 1000 vrcholy

29.srpna 2015

Na rodinné dovolené jsem si zaskočil v Jeseníkách na další 1000 vrcholy. Lysý vrch 1128m, Jelení loučky Z vrchol 1076m, Zaječí hora 1012m.

Monako

22.července 2015

Tak jsme si v tom vedru s Tomíkem zaběhli 3,6km. Tomík to běžel poprvé a super. Dali jsme to za 29,19. Tomíkoj gratuluji.

Tábor Domašov

červenec 2015

S Hedvikou a dětmi jsme se vrátili z krásného dětského tábora v Jeseníkách. Bylo to super a je nám teď smutno.

Reklama

Tak jsem se zbavil reklamních bannerů, tak už vás nebude na mých stránkách žádná otravovat.

Párty

červen 2015

Všem děkuji kdo se účastníl naší párty a snad se líbila. Díky.

Salza

30.-31.5.2015

Hedvika, Jarda, Boďa a Monča vyrazili minulý týden na řeku Salzu - moc se to všem líbilo.

Afrofertrun 2015

10.5.2015

Celá naše rodinky si byla zaběhat. Lukáše urputně bojoval a s brekem doběhl 4. na 200 metrů, Tomík v běhu na 300 metrů vybojoval druhé místo ve své kategorii. Hedvika běžela lidový běh 2km za 8minut a já s Vráťou jsme si dali 10 (asi 9,1km), Já 44 minut a Vráťa 47 minut. Celé to bylo super na Pardubickém hipodromu.

Výlet na kolech 2015

9.5.2015

Výlet se nám nevyšel. Každý měnl nějakou akci tak jsem makal na baráku.

Volkswagen Maraton Praha

3.5.2015

Evča dnes pokořila maraton v čase 5 hodin a 56 minut. Velká gratulace - jsi nejlepší Evčo.

Pardubická devítka 2015

29.4.2015

Tak jsem si to odběhl. Byl jsem 176. z 403. doběhnutých. Čas 42:25.

Beskydská sedmička

2015

Tak jsme se registrovali na B7 - půjdeme čtyři týmy.

Army run 2014

23.srpna 2014

Naše členka Evča se účastnila extrémního závodu Army run v Černé v Podšumaví. Co mi psala tak to bylo super. Běžela 16km a trať obsahovala 16 překážek. Dala to v času 2 hodiny a 21 minut. Díky Evčo.

ZUB !!!AKTUÁLNÍ INFO Z CESTY, SMS OD TOMA!!!

2.červenec 2014

Tak ve čtvrtek razíme do Walliských Alp na Monte Rosu. Jedu já, Čiko a Milan. A pokud to půjde tak e pokusíme o ZUB. Budeme se snažit dávat nějaké aktuální informace. Zdar.

Pátek: SMS Zdar.Tak jsme na chate Gniffety- 3600m.n.m. nic moc a zima. Cesta na chatu hrozna jako na Kralicaku fujavice chumeleni. Jsme vysoko a je to znat.Uvidime jak zitra pocasi.Zdravime.

Sobota: SMS Jsme zpet na chate reg. Gnifetti 3647 vysoko.Dneska jsme se byli na 5hodim projit na Corno Nero 4321a na Balmenhorn 4167 rano bylo azuro behem dne foukalo a zvedala se mlha ale teplo.Vcera do rana napadlo asi 7cm snehu a dneska to taje. Zitra plan na chatu Punta Gnifetti -Margareta 4554.Tak uvidime na pocasì.Aklimatizaci uz vzladame-vcera bylo hur.ZDRAVIME.TOMAS,MILAN A CIKO

Neděle: SMS Punta Gnifetti Regina Margherita pokorena dnes v 8:40. Nejvyssi chata v Evrope 4559 vysoko.Ranni dav hrnouci se k ni- vsechny jsme predbehli.Za 3hod a 10minut jsme tam bylì.Kousek pred ni zacla fujavice a bila tma.Na ni jsme dali svacu a frceli jsme dolu za 1:12 minut dole.Venku porad bila tma neni nic videt sotva cesta ve snehu.Ted vegetime na dole na chate Gnifetti a zitra dolu a do kempu.ZDAR

Neděle: EMAIL Punta Gnifetti Regina Margherita pokorena dnes v 8:40 rano. Je to nejvyse = polozena chata v Evrope 4559 m nad morem.Rani dav hrnouci se na ni jsme = pomalu predbehli a na ni jsme dneska dosli prvni. Za 3hod a 10minut utrpeni = jsme byli na ni. Kousek pred ni se prihnala fujavice a bila tma a = poslednich 100m vyskovych to bylo utrpeni.Tam jsme na ni dali caj 3eura a = svacu a po hodince opet dolu pres tu fujavici. Niz to bylo lepsi - = nefoukalo a viditelnost na 10metru na ohromne bile snehove plani.jeste ze = nezavali stopy ve snehu. Ve 11:12 jsme opet byli zpet na nasi spodni chate = a davame si odpocinek.Kdyby nebylo tak osklivo tak jsme dali dalsi 4000 = vysoke kopce. Vcera na aklimatizaci jsme si dali Corno Nero 4321 vysoky a pod vskem pekna = ledova stena - jsme si ji dali a pak jeste Balmenhorm 4167 vysoky - jako = trenink to slo. Zitra jdeme na lanovku a frcime dolu a pak do kempu a dal uvidime co a = jak. Zdravime vsechny Tomas, Milan a Ciko.

Pondělí: SMS Zmena planu.Jsme v Cervinu a prsi a podle predpov. pocasi na hovno. Nikde v alpach neni hezky. Jedeme do Monaka je to 250km.

Pondělí: SMS Tak jsme kemp Mentonu nasli ale trochu jsme bloudili.Sli jsme dolu k mori se vykoupat a kdyz jsme se vratili tak zaclo pekne chcat a hlavne nam chcije do stanu - tak uvidime jak to vydrzime.Hedvika nadava oni ne k mori a tatinek jo.

Pondělí: SMS Uz prsi mene.Ciko to vzdal spi v aute.Tak dobrou.

Pondělí: SMS To jsme neplanovali a stan jen do kempu a silny dest nejak nedava.Dobrou musim rychle usnout nez mi prosakne spacak.Zdar

Úterý : SMS Zdar jedem do St.Tropez

Úterý : SMS Jsme u cetnika v St.Tropez.Navigace nam konci u Nice, tak ze jedem na slepo.

Úterý : SMS Jsme v kempu 3km od St.Tropez.Vykoupali se a hrajeme ve stanu karty.Pekne tady funi cely den.Zdar

Středa-Čtvrtek : SMS Tak jsem po 16hodinach jizdy konecne doma.Expedice ukoncena.Cele alpy totalne v mrakach zasnezene - proste nas pocasi nepustilo.Zdar jdu spat.

Terezka

červenec 2014

Vráťoj se narodila dcera Terezka - už jsme ji byli zapít. Ještě jednou Gratulujeme.

Triatlon

červen 2014

Vráťa se zúčastnil triatlonu a umístil se na druhém místě - vloni byl první. Gratulujeme.

Domašov Jeseníky

Tábor je postaven a s Tomíkem jsme si to užili - jen se poprve říznul nožem.

Drátník

červen 2014

Jako trénink na Zub na Drátník jsme nejeli - nějak jsme nenašli společný termín aby se to všem hodilo a MIchal jel nečekaně na služebku.

Párty 2014

24.května 2014

Myslím si, že se párty líbila všem účastněným.

Pardubická devítka - uf je to za mnou

30. dubna 2014

Tak jsem to včera odběhl - super běh. Koukněte na foto.

Kraličák zdolán - foto

2.března 2014

Jsou zde konečně foto.Mrkněte a uvidíte jak bylo.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kdo jsem.

Jmenuji se Tomáš Hyksa a založil jsem tyto stránky z důvodu podělit své zážitky a fotky s ostatními kdo má rád podobné výlety.

Obsah

Obsah těchto stránek je převážně o mých výletech, výstupech a expedicích na různé hory a pohoří a také o našem klubu Nechťáků.

Něco o mě

Můj koníček je především rodina, pak elektronika, amatérské lezení na umělých stěnách tak na blízkých skálách a celkově turistika se zaměřením na VHT - vysokohorská turistika.